slalom!!

Hejsan! :D
 
 
Jag har åkt lite slalom idag! :D Det var så himla kul! :D Jag åkte störtlopp halva tiden jag var där! :D så det gick ganska fort! men inte jätte fort :/ Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag! :D för jag har äligt talat inte gjort något annat än att åka slalom! :D 
 
Pappa berättade om en slalom åkare som hette Ingmar Stenmark, när han åkte slalom så stannade hela sverige upp. Jag tror att det var 1975-1978 ungefär men inte helt säker! :D kan ni tänka er att sverige stannar upp? :O man pausar skolan för att kunna se honom åka! Pappa sa att när han åkte så blev det mer populärt att åka slalom. Jag tycker att det är häftigt. jag undrar hur han tjände sig, när han visste att när han åkte så tittade hela sverige!!! :D :S
ha en trevlig dag! :D MVH/Josse! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossebst.blogg.se

Den här bloggen kommer handla om allt möjligt. jag kommer att skriva in varje vecka men inte varje dag. Ibland kan det komma ett inlägg mitt i veckan ;) hörs!!

RSS 2.0