Träning eller?

Jag har en svaghet när det gäller träning. Jag kan inte avsluta där jag börjat. Jag vill börja på nya saker hela tiden. 
Mest kanske för att det är jobbigt men... Jag har en dröm om att faktiskt få till kanske lite magrutor, inte för stora en så att jag känner mig nöjd med  mig själv. Jag vill också träna min rumpa och ben. Jag och Ellen satte igång idag med träningen, vi ska försöka att hitta olika träningar som har ledare (sånna som har själv gympan) här i den lilla byn. Vi går på en cirkel träning varje torsdag nu, och ja den är jävligt jobbig. har fortfarande ont i rumpan.                                            nu tänkte vi börja på en grej som vi kallar Karins gympa. Den är kanske för lite äldre och då menar jag äldre, men vem bryr sig??                                                                                                                                         nu så kör vi på! =D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossebst.blogg.se

Den här bloggen kommer handla om allt möjligt. jag kommer att skriva in varje vecka men inte varje dag. Ibland kan det komma ett inlägg mitt i veckan ;) hörs!!

RSS 2.0