~Tjejers Konfirmations dröm~

Jag har snart konfirmation som så många andra 14-15 åringar har just nu runt om i världen. Och det menas att alla tjejer förmodligen har kollat efter sin drömklänning till både konfirmation och examen. Men jag tror inte någon har träffat så mitt i prick som jag har. Jag har köpt den bästa och finaste klänningen. Men ingen får se den fören konfirmationen. Älskar den så jävla mycket <3 Jag måste fixa makeup och smink perfekt för annars kommer det aldrig bli perfekt till klänningen, men varje gång jag försöker få till den perfekta looken till något slutar det med att jag ser ut som en idiot... :( för mina makeup skills når inte toppen utan botten. Well, Well önska mig lycka till :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossebst.blogg.se

Den här bloggen kommer handla om allt möjligt. jag kommer att skriva in varje vecka men inte varje dag. Ibland kan det komma ett inlägg mitt i veckan ;) hörs!!

RSS 2.0