Tråkigt!!

 
Idag så ska jag vila det känns som om att jag har haft saker att göra hela veckan! 
Men jag måste fortfarande göra läxorna! :/ vi har geografi till Onsdag! Man ska lära sig länder och städer i södra europa var det tror jag! Det är ungefär 15 länder! :O men jag ska göra mitt allra bästa! 
 
i veckan fick jag reda på vilket betyg jag fick i matten på n-provet! Gissa vad jag fick!! A haha! Jag trodde faktiskt att jag skulle få minst B högst B oxå!! Haha! Jag blev jätte glad! :) 
 
jag vet att jag inte har skrivit på ett tag men jag har inte orkat. :( förlåt... 
 
nästa vecka så byter vi platser i klassrummet! :D det ska bli kul att veta vem jag ska sitta bredvid! :-} eller framför ska man väll säga då! :D haha! 
 
Jag har valt klänning till examen oxå! + kanske skorna oxå! :)
 Vad tycker ni?? Kommentera...!
 Vad tycker ni skulle dom passa? Kommentera...! 
Klänningen finns i min storlek! Och klack skorna oxå. Kommentera om ni undrar något! ;) pussss! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossebst.blogg.se

Den här bloggen kommer handla om allt möjligt. jag kommer att skriva in varje vecka men inte varje dag. Ibland kan det komma ett inlägg mitt i veckan ;) hörs!!

RSS 2.0