sol...

jag älskar dig solen! <3 
 
vet ni jag har funderat på en sak... med det där om man fick välja hur man skulle dö, om man skulle vilja frysa ihjäl eller om man vill koka ihjäl (värme)
om jag fick välja så skulle jag nog välja att frysa ihjäl för då fryser man jättemycket sen när det är dags att dö så blir man varm. men jag vet inte
 
i alla fall väntar ja på att Ellen ska komma hon kommer nog vilken minut som helst.
 
och medans jag väntar så lyssnar jag på spotify. nu spelas italoBrothers- Boom - video edit den är ganska bra :) 
 
jag hoppas att ni har det bra det har jag i alla fall för snart ska ja tl Ullared med Felicia!! XD  jag har aldrig varit där och tom så ska vi till skara sommarland på vägen dit :OOO längtar såå jag undrar vad jag ska köpa... hmm.. blir nog en massa kläder ;-) hahaha!! 
 
jag ska nog köpa smink också i alla fall puder, puderborste och foundation borste viktigt vet ni ;-) 
 
nu ska jag inte skriva något mer
 
shaooo :*
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossebst.blogg.se

Den här bloggen kommer handla om allt möjligt. jag kommer att skriva in varje vecka men inte varje dag. Ibland kan det komma ett inlägg mitt i veckan ;) hörs!!

RSS 2.0