bank kort!

idag har jag varit hos banken och skaffat bank kort! men jag fick det inte i handen men det får jag någon gång nästa vecka!! :D det kommer bli as kul!! :D och på lördag 5 januari min födelse dag. ska jag ha en fest! det är inte varje dag man blir 13 år :-) på lördag ska jag göra något mer oxå..... gissa vad!  
 
 
 
 
jag ska skaffa FaceBook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jippie!!!!!!! :D så jag ser fram emot lördag! :D och på fredag kommer karin :DDDDDD och hennes pojkvän ;D det blir första gången jag träffar honom :D men gissa vad det här är bästa veckan på länge!! :D längtar till lördag :DDD!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag ser fram emot då!!! hörs!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossebst.blogg.se

Den här bloggen kommer handla om allt möjligt. jag kommer att skriva in varje vecka men inte varje dag. Ibland kan det komma ett inlägg mitt i veckan ;) hörs!!

RSS 2.0