Tråkigt!

Hejsan!
 
jag sitter på lektoin och har gjort allt som jag skulle så nu har jag jätte tråkigt!!! :( så då satte jag mig på datorn och skrev in på bloggen! först tänkte jag skriva en berättelse men jag bha äsch det orkar jag inte! :D
 
jag vet att jag inte har skrivit in här på bloggen på ett tag :D men jag har inte orkat så jag skriver in nu istället! :)
 
det är helt tyst inne i klassrummet så nu när jag skriver så låter det  jätte mycket! hahaha! jag är helt förundrar över att ingen säger åt mig att sluta skriva för att det låter så mycket!
 
jag minns inte om jag har skrivit om London eller inte! men jag ska till London så jag föröker spara så mycket som möjligt. men det går inte så bra! nästa vecka ska jag ha sportlov och då ska jag till Karlstad och hälsa på min bästa kompis jag har bara varit ner till henne en gång tror jag men inte mer en 2 gånger i alla fall! så nu ska jag i alla fall hälsa på henne! och då ska jag shoppa! och jag har bara typ 300:- att handla för :( och jag ska köpa nya hörlurar för mina hörlurar är borta :( jag tror att någon har stulit dom :'( nu ska jag sluta skriva! ha en trevlig dag! :) bye! /Josse


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossebst.blogg.se

Den här bloggen kommer handla om allt möjligt. jag kommer att skriva in varje vecka men inte varje dag. Ibland kan det komma ett inlägg mitt i veckan ;) hörs!!

RSS 2.0