N-test/N-prov

Hello! :)

I has deside that this blogg will be on english till I deside that a don't want it to be english any more! I know I can do it on bouth languagh and just so you know  I'm not quite good at English just so you know! :) so to day I had a test. N-test I call it! ;) I think I was really good at it but I don't know :S I had a really good day so far. 
My fishes feel really good. but last night one of them died :( but that is life. :'( my rabbits feels allso good. they want water more now when it's winter so I have to give them more water. soon it will be spring and I think till then I have give you some footos on how my winter was! :) Lotta and Lisa also feels good now when they are inside :/ Lotta is whery lazy and just liggin down on my chair in my room! :) Now I don't know what t write aboute any more so bye so long! :)/Josse <3
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Hej! :)
 
Jag har bestämt att denna blogg ska vara på engelska tills jag säger att den inte ska vara det längre! Jag vet, jag kan skriva på både på Svenska och Engelska och bara så att du vet så jag är inte så jätte bra på engelska! :)
Idag har jag haft N-prov sqom jag kallar det ;) jag tror att det gick ganska bra! :) men jag vet inte :S Jag har haft en väldigt bra hit tills. mina fiskar mår riktigt bra. men igår kväll så dog en :( men det är livet :'( Mina Kaniner mår oxå väldigt bra. dom vill ha mer vatten nu när det är vinter så jag ger dom lite mer vatten! :) snart blir det vår och till dess tror jag att jag har fått in lite bilder som du kan titta på! hur min vinter har varit helt enkelt! :) Lotta Och Lisa mår oxå bra nu när dom får vara inne! :/ Lotta är väldigt lat och ligger bara i en stol i mitt rum :) nu vet jag inte vad jag ska skriva om så hej då så länge! ;)/ Josse <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossebst.blogg.se

Den här bloggen kommer handla om allt möjligt. jag kommer att skriva in varje vecka men inte varje dag. Ibland kan det komma ett inlägg mitt i veckan ;) hörs!!

RSS 2.0