heej!/ Hello

hej jag tror att jag lägger ner det där med att skriva på engelska jag orkar inte! det är för drygt! :( sorry!
 
 
den här veckan har jag ledigt! jag har alltså sportlov ;) det är kul förutom det att jag har faktiskt inget att göra! 
jag kanske kan baka något senare. 
 
jag har fått några elaka kommentarer på min blogg. Så jag tänkte bara säga att tycker ni att min blogg är tråkig så skit i att läsa den då...!!! på den här bloggen så ska jag skriva om vad som händer i mitt liv, jag har oxå skrivit att jag inte kommer att skriva in hela tiden! nej min blogg kanske inte är så intressan men det skiter jag fullstänigt i jag har inte startat bloggen för att ALLA ska älska den utan för att jag tycker det är kul att skriva!! och jag har sagt att ni får komma med förslag om vad jag ska skriva om på bloggen så gör gärna det!! :D
 
Jag har precis försökt att spela Assassin 3 Brotherhood men jag la av efter 5 min jag tror inte att jag är så mycket för att spela jag sitter hellre och tittar på datorn! :) 
 
jag längtar till sommaren den är alltid rolig man har oftast nått att göra! man är ledig så länge så man kan göra det mesta.
 
I lördags hade jag tjejkväll med Felicia och Emma!! jag tyckte vi hade jätte trevligtoch vi gjorde en film (eller en film några stycken) ;) vi stannade uppe hela natten (nästan) vi somnade typ vid 4 tiden och vaknade 9 tror jag! :) 
 
jag försökte städa åt Tussan (min kanin) idag men det gick inte halmen hade frusit fast av det vatten som hade spillt ut. så vi satte in henne i Smulans bur. så får jag ta hand om halmen senare! 
 
ja nu har jag inget mer att säga så hej då! :)
 


Kommentarer
susan

fin!

Svar: tack! :)
Josse

2013-03-05 @ 19:04:36
Andreas

Kör hårt tjejen du verkar att vara en självsäker och vacker tjej så stå upp för dig själv :)

Svar: tack! :)
Josse

2013-03-10 @ 14:52:51
Oskar

vilken är den där snygga tjejen jag bara undra så SNYGG!

Svar: det där är jag :) Josse
Josse

2013-03-19 @ 16:11:01
Ida

bra du har allt ett sant hjärta

Svar: tack! :)
Josse

2013-03-21 @ 19:14:22
Anonym

du har rätt jag kanse inte ska vara så elak mot dig jag är bara AVENSJUK på hur snäll och söt du är jag vill ju bara va som du ps. Jag heter Amanda

Svar: tack! :)
Josse

2013-03-21 @ 19:20:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossebst.blogg.se

Den här bloggen kommer handla om allt möjligt. jag kommer att skriva in varje vecka men inte varje dag. Ibland kan det komma ett inlägg mitt i veckan ;) hörs!!

RSS 2.0