babysitter! ;)

Jag vet att jag inte skriver in så ofta här på bloggen :( men det är för att jag inte vet vad jag ska skriva om och att jag inte orkar! :S
 
 
jag vet inte om jag har berättat att jag har köpt fiskar dom heter Cloie, Fire, Blacky, Smulan, Kiss, Hans och Greta som ni ser så har jag sju fiskar och akveriet är supersnyggt! :) Med ett skeppsvrak en träbit och snäckor och massa växter! :) och idag när jag gick in i mitt rum för att sätta på datorn och kolla till Fiskarna så stod mat burken utan lock och locket var till och med borta :O och jag kan inte finna locket :/ men jag vet inte om det var mamma som har varit här inne. för mamma brukar sitta och kolla på dom ibland och hon gillar att se dom äta, men en då det är creepie på högsta nivån! 
 
jaja nog om det. som ni ser på rubriken så har jag suttit barnvakt idag. Dom heter Oskar och Emma. Dom är super söta! :)  jag satt då barnvakt i ungefär 3h och på det känade jag 100:- jag ska nog sitta barnvakt imorn oxå så att jag kärnar(stava) pengar till en Karlstad resan jag vill resa och hälsa på Klara och samtidigt shoppa!! :) 
 

youtube klipp måste lyssnas på!!!!    
 
http://www.youtube.com/watch?v=yJYXItns2ik
 
have a great day!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossebst.blogg.se

Den här bloggen kommer handla om allt möjligt. jag kommer att skriva in varje vecka men inte varje dag. Ibland kan det komma ett inlägg mitt i veckan ;) hörs!!

RSS 2.0