I PAD!!! :-)

Hejsan! 
 
Jag harfått en IPAD!! Jag är jätte glad :-) jag sitter och skriver det här inlägget med IPADEN!! Och jag är jätte glad :-) men jag har varit med om en hemsk sak idag :-( för jag har NÄSTAN krockat in i en stolpe med en bil men det gick bra. Jag ska berätta historien nu :-) det började med att mamma Skickade ett sms " ring när ni slutat lektionen" och då gjorde jag det :-) och då sa hon att hon skullekomma och hämta oss efter skolan. Det andra va en hemligt men jag övertalade henne att säga det. Och då sa hon att jag skulle få en IPAD men att jag inte fick berätta för någon. Och det gjorde jag inte heller, men då skulle vi åka till butiken hon pratat med. Men tydligen sådrvredet inte rätt hon pratat med utan en annan. Men dom fixade våran dator och det tog säkert 1H och sen så skulle vi till den andra butiken som mamma hade ringt till. Och där så köpte vi den. En så länge har det varit min bästa dag någonsin. Och när vi är på väg hem så händer det otänkbara en bil blinkar inte och svänger litet åt höger, och då tror ju mamma att hon får köra förbi, nej det skulle hon tydligen inte. Nej då börjar han att svänga åt vänster och det va ju inte mamma berädd på så hon får köra ner i diket :-O och jag skakade av rädsla. Jag var nära till grått vet ni. Men det gick bra :-) det var ju tur det ;-) så nu mår alla bra. SLUT!! Visst var det en spännande historia? Men nu är jag klar. Med vänlig hälsning,/ Josse


Kommentarer
You now me

Spännandeste inlägg hitills! :D

Svar: Ja visst va det det ;-)
Josse

2012-09-19 @ 07:25:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossebst.blogg.se

Den här bloggen kommer handla om allt möjligt. jag kommer att skriva in varje vecka men inte varje dag. Ibland kan det komma ett inlägg mitt i veckan ;) hörs!!

RSS 2.0