Förlåt!

har haft fullt upp : ( det är jätte mycket läxor att ta hand om : / men jag tror jag fixar det : ) vi har NO tills i morgon :/
och det är ganska svårt : ( man jag och Ellen tränade just så jag fixar det nog :)  det handlar om materia och sånt:) vad är materia uppbyggt av? Svar: Atomer. så ser frågorna ut :) mamma och karin är i dalarna  :) för dom skulle hemta husvagnen vi har där : ) så att vi har den här under vintern ; ) och dom va just på kappahl och handlade och gissa vad jag ska få en skinnjacka : ) mamma och Karin säger att den är jätte snygg så jag ville ha den : ) imorgon är det torsdag och vi har DANS! det är första dansen och hon som ska lära oss är jätte snäll:) och jätte duktig på att dansa tycker jag :) men nu ska jag inte skriva mer :) bye bye!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossebst.blogg.se

Den här bloggen kommer handla om allt möjligt. jag kommer att skriva in varje vecka men inte varje dag. Ibland kan det komma ett inlägg mitt i veckan ;) hörs!!

RSS 2.0