pub!

har varit på pub!!
Anna jobbar på en pub så då så hälsade vi på henne! det är kul att vara där!!!!! jag tog en varmchoklad med krem på! :P krem=Grädde den var jätte god och jag var så törstig och hungrig att jag drak upp alltihop :P mums! sen kom vi hem vi åkte triken hem! jag tycker att det är läskigt att åka trik faktist. det som hände 22juli här i Oslo med Anders breivik (Stava). det sitter i! men det gick bra! 
 
när vi kom hem så åt vi en macka och sen, skulle Hampus och jag gå och lägga oss och då satt vi och spelade lite minecraft!! :D idag ska vi åka till håkon och äta det ska bli kul! :D 
 
något mer har jag inte att berätta just nu! PS/ jag tror det kommer lite bilder senare när vi va på puben! :D
PS/ förlåt att det inte kommer några mer nya bilder :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossebst.blogg.se

Den här bloggen kommer handla om allt möjligt. jag kommer att skriva in varje vecka men inte varje dag. Ibland kan det komma ett inlägg mitt i veckan ;) hörs!!

RSS 2.0