nu är jag hos Anna!!

nu är jag äntligen framme hos Anna och Hampus håller på att fixa något på min mobil så att jag kan spela Minecraft på mobilen tillsammans med honom! :D jag vet inte om det kommer bli så kul men det var jätte svårt att fixa så jag tänker testa i alla fall :D jag hoppas ni har haft en bra dag! själv så har jag haft ont i magen och huvudet hela dagen i bilen :( D: så det var inte så kul! när vi kom fram så åkte vi till Karin och Lafroy! Lafroy såg ni ju på bild förut! han är ju sååååå gullig!!!! jag vet inte vad jag ska skriva om så det här blir ett tråkigt inlägg! och jag vet inte om det blir något mer inlägg idag för jag ska umgås med Chris ovh Anna! Här kommer en bild på Lisa Och Lafroy ;P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossebst.blogg.se

Den här bloggen kommer handla om allt möjligt. jag kommer att skriva in varje vecka men inte varje dag. Ibland kan det komma ett inlägg mitt i veckan ;) hörs!!

RSS 2.0