Hej!

hej!
 
jag fick lov att gå med veden! men nu är jag klar! jag vet inte vad jag ska skriva om! mer än att jag har varit hos Ellen och vi har sjungit på Wii det var väldigt kul men Ellen vann hela tiden! men Ellen om du läser det här inlägget så skyller jag på att du har fått tränat på låtarna!! och inte jag!! på aqua låten hade jag kanske varit ganska bra! men den funkade ju inte :( men jaja! Hampus spelar ( Gissa vad) Minecraft! men som sagt så har jag försökt spela Sims men det hakade så det var nästan inge kul! men jag funderar att jag kanske har för mycket på datorn men jag vet inte! jag har inget mer att berätta så tack för mig leverpastej! (Stava)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossebst.blogg.se

Den här bloggen kommer handla om allt möjligt. jag kommer att skriva in varje vecka men inte varje dag. Ibland kan det komma ett inlägg mitt i veckan ;) hörs!!

RSS 2.0