bowling!!!

jippie!!!
 
jag har varit och bowlat! men tyvär så hade jag inte med mig mobilen så jag kunde inte ta några bilder!
men Chris vann men jag kom iallafall tvåa!! :D det var jätte kul!! :D så spelade vi dart oxå !! och jag kom sist varje gång! :/ så nu sitter jag i vardags rummet och bara skriver! 
 
vi åt jätte god mat och sen åkte vi då på bowling eller så åkte man på konsert!! 
 
förlåt att jag inte har något att skriv om :( men jag vet inte vad jag ska skriva om i sånna fall! :) men imorn åker jag hem! så då kanske det blir mer inlägg! förutom när jag är i skolan då! ;) bye!!!!


Kommentarer
Ellen

Hoppas det blir roligt imorgon på innebandy turneringen! :)

2012-11-21 @ 17:33:36
URL: http://tassensbrud.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossebst.blogg.se

Den här bloggen kommer handla om allt möjligt. jag kommer att skriva in varje vecka men inte varje dag. Ibland kan det komma ett inlägg mitt i veckan ;) hörs!!

RSS 2.0