Ost-kaka : )

Hej!
 
Nu sitter jag och äter Ost-kaka : ) Mums : ) för er som tror att det är en kaka med ost så har ni delvis rätt men det är bittermadel och vanlig mandel i. Och det är jätte gott : ) till ost-kakan ska man ha sylt jag föredrar hallon sylt men det spelar ingen roll enligt mig : )

jag funderar på att cykla och bada men min bror svarar inte på mina sms så han gör anntagligen något annat : ) jag vet inte vad jag ska göra det är så fint väder men jag orkar inte så mycket för jag är trött : )så jag vet inte : )

kaninerna har fått varit ute idag : ) i den fina solen : )
 
En sak vet jag att jag faktiskt inte längtar till vintern fast att jag fyller år då : ) för jag gillar Sommaren den är varm och skön : ) och blir det för varmt så svalkar man sig i sjön : )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossebst.blogg.se

Den här bloggen kommer handla om allt möjligt. jag kommer att skriva in varje vecka men inte varje dag. Ibland kan det komma ett inlägg mitt i veckan ;) hörs!!

RSS 2.0