mitt första inlägg!

hejsan!!
jag vet det blev litte fel med namnet :-( det ska vara jossebäst.blogg.se men tydligen gick det inte. men strunt samma:) ni fattar nog det ändå :) vi kan säga att det är en förkortning av bäst : ) just här om dagen skulle jag till hagfors på en grej och då kom jag på en förkorning på jag gillar inte har kommer det
 
Jag gillar inte = jag GINT
 
det kom jag på då det är jätte smart tycker jag : ) kommentera ja eller nej ja om ni tycker det eller nej om ni inte tycker att det är ett jätte bra ord : )
 


Kommentarer
Anonym

Jag tyckte att den förkortningen var jätte bra! :) Kolla gärna in min blogg också! :) http://meandmyrabbitlife.blogg.se

Svar: visst den går jag gärna in på ska försöka följa oxå om det går : )
Josse

2012-07-25 @ 13:24:58
URL: http://meandmyrabbitlife.blogg.se
Nathalie

Hej Jossan ;)

Den förkortningen var ju superbra ;) Bra blogg förrästen ;) ska försöka följa den om det går :) (ska följa din med ellen )

Hade :)

Svar: tack nathalie: )
Josse

2012-07-25 @ 21:41:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossebst.blogg.se

Den här bloggen kommer handla om allt möjligt. jag kommer att skriva in varje vecka men inte varje dag. Ibland kan det komma ett inlägg mitt i veckan ;) hörs!!

RSS 2.0