Ellen : )

Hej!
 
Just nu är jag hos Ellen och sitter på hennes soffa och skriver på bloggen : )
just det jag ska berätta lite om mig själv: 
 
Jag heter Josefine : )
Och jag älskar att dansa : ) och att rida : ) det är jätte kul : ) jag gillar att åka rodell det är en pulka man åker med nedför en slalom backe : )
Jag har tre kaniner dom heter Tussan, 1, Lucifer, 1, Smulan, 12 jag vet Smulan är gammal och han är blind och döv : ( så han hör eller ser inget : ( men han är pigg som en mört : D vi trodde att han inte skulle klara vintern men det gjorde han : ) Så jag är jätte glad för det : ) jag har två katter lisa, 6 Lotta, 9 vi har haft två gätter madiken och madelen. och jag har haft en kanin som hetat ronja men hon är död nu : ( hon blev avlivad för hon hade någon sjukdom tror dom cancer : (  innan vi fick Lisa så hade vi en katt som hete Maja hon blev inge gammal alls för hon blev på körd : ( okej mer berättar jag senare : ) 
 
                                                                             MVH/ Josse ♥jag och Ellenjag och Ellen : )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossebst.blogg.se

Den här bloggen kommer handla om allt möjligt. jag kommer att skriva in varje vecka men inte varje dag. Ibland kan det komma ett inlägg mitt i veckan ;) hörs!!

RSS 2.0