Spin Spider!!! :D och uppsläpet!! :O

 Hejsan!!
 
i förgår va jag på tusen fryd :D 
och som det står på Rubriken så har jag åkt både Spin Spider och Uppsläpet :O helt otroligt att jag gjorde det det va så läskigt med Uppsläppet : O för det gick jätte fort uppåt och jag måste ha svimat i 1 sekund för jag mins inte att jag hade skrikit för Hampus sa att jag hade skrikit men jag vet inte av att jag har skrikit :O och när jag åkte spin spider så SKREK JAG!! AAAAHHH!! DEN VAR SÅ KUL!!!!!  och när jag skulle åka första gången (Åkte bara en gång) då höjde han så att det gick högre :O men han visste ju inte att jag åkte för första gången. han bytte av en annan och då blev det högre :D så nu vill jag till tusen fryd igen och åka spin spider :) jag åkte allt som va i min längd (Allt) inte för såna små barn för för dom tyckte jag gick litte för sakta det ska gå FORT!! och jag åkte
Lopen (kul för det såg ut som det gör på tv), Speed monster (riktigt kul för det gick FORT!!!!) 
och jag har köpt snygga kläder :D
 
                                                           MVH/Josse♥


Kommentarer
ellen

Ja visst är det kul på tusenfryd! :)

Svar: japp : ) Jätte kul!!
Josse

2012-08-17 @ 14:34:25
URL: http://meandmyrabbitlife.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossebst.blogg.se

Den här bloggen kommer handla om allt möjligt. jag kommer att skriva in varje vecka men inte varje dag. Ibland kan det komma ett inlägg mitt i veckan ;) hörs!!

RSS 2.0