Kräftfest!

Hejsan!!

ja jag gick på marten igår och idag det var kul : ) vi har åkt två karuseller vet inte vad dom heter men dom var inte så jätte roliga. men det var karusell jalla fall : ) Ellen är här hon ska äta "kräfter" med mamma pappa hampus och en annan familj : ) därför jag gjorde sitat-tecken är för det blir plock mat. vi håller på att göra en choklad tårta. MUMS!!! jag tror den kommer bli jätte god!!  och för er som inte vet vad kräfter är så lägger jag in en bild nu. 
MVH/Josse♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossebst.blogg.se

Den här bloggen kommer handla om allt möjligt. jag kommer att skriva in varje vecka men inte varje dag. Ibland kan det komma ett inlägg mitt i veckan ;) hörs!!

RSS 2.0