Hejsan! nu ska jag skriva.

 
 hej!

klockan blev för mycket igår för att jag skulle kunna skriva. Men nu kan jag skriva : ) igår så såg jag och Ellen på hunger spelen den var jätte kul. och Ellen hoppade upp i soffan för hon blev så rädd. jag skvatt litte första gången men jag hoppade inte till men Ellen lixom hoppade upp och bara AHH! det såg väldigt kul ut. jag kom precis från skolan jag hade ganska kul vi hade Engelska som jag inte har haft på evigheter kändes det som. och i hade idrott och det var inte så kul för vi hade det i 5 minuter. pga att A-S (förkortning) höll på att prata VÄLDIGT mycket. men litte idrott fick vi hålla på med. vi hade svenska också och ja det var väll inte så kul men inte JÄTTE tråkigt. sen hade vi NO och det va nog den roligaste NO lektionen hittils. imorgon så ska vi dansa på hööken för att det kommer en som heter Sandra J. Johansson  och hon ska visst vara jätte duktig har jag hört. hon har varit min musik lärare en gång : ) och just det i dag hade vi SO också vi målade av alla värdsdelar EUROPA, ASIEN, AFRIKA, NORD OCH SYD AMERIKA OCH OCIANIEN (Stava) jag gjorde inte så snyggt för vem klarar av att måla av en karta (som inte (om det fins det) är utbildad) så jag försökte så gott jag kunde men den är inte klar än. imorgon har vi Bild undrar hur det kommer bli??. jag tror det kommer bli kul : ) och så skulle vi ha haft Matte i morgon men det blir det inte :O för det gjorde vi i går : ) så jag tror vi får en ledig timme som vi ska sitta i klass rummet och göra något. min mobil funkar inte som den ska för mitt internet funkar inte jag har gratis internet så idag tänker jag ringa och fråga varför. någon som har varit med om det och vet vad det är?? på ett ungefär  : ) så kan ni kanske skika en kommentar och så kanske det är det :) hoppas att ni inte blev helt utråkad av mitt inlägg : )  men nu är jag klar. om ni vill att jag ska skriva om någonting som ni tycker att det ska vara med i inläggen så får ni gärna skriva det : ) MVH/Josse♥HUNGER SPELEN!!!!!!


Kommentarer
Ellen

Yes! Äntligen skriver du på din blogg! :) Jag har väntat jätte länge på att du skulle lägga ut ett inlägg! :D Haha ja men man måste ju skvätta utav det där! ;)

Svar: det var i förr går jag skrev sist väll det var väll inge länge sen : )
Josse

2012-08-23 @ 16:15:02
URL: http://meandmyrabbitlife.blogg.se
SVAR:

Jo jag tycker det! :) hahaha! :)

2012-08-23 @ 20:02:33
URL: http://meandmyrabbitlife.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossebst.blogg.se

Den här bloggen kommer handla om allt möjligt. jag kommer att skriva in varje vecka men inte varje dag. Ibland kan det komma ett inlägg mitt i veckan ;) hörs!!

RSS 2.0