dan före dan före skoldan!

 
 hejsan!!
 
i övermorgon skol dags : | jag vet inte om jag tycker det ska bli kul eller inte :) men jag tror att jag kommer tycka att det är ganska kul : ) men jag vill forfarande ha SOMMAR-LOV!!! för det har varit en dum SOMMAR i år för det har lixom varit fint nu på slutet av sommaren. någon som håller med? kommentera i såna fall : ) jag är med Ellen just nu vi kom på att vi måste skriva in på bloggen för JAG kan inte vara så aktiv hela tiden för jag glömmer bort det : ( men jag vill försöka vara litte aktiv nu när skolan börjar för då är jag oftast på datorn och skriver berättelser  : ) För jag gillar att skriva berättelser. Jag och Ellen har precis mållat naglarna för vi har tänkt att vi ska ha samma klädder på första skoldagen. Så om man har samma kläder varför inte samma nagellack?? Jag skriver mer på bloggen senare : ) ( Kanske)                 MVH/Josse♥


Kommentarer
jossebst.blogg.se

kom visst litte bilder oxå : )

2012-08-18 @ 16:16:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossebst.blogg.se

Den här bloggen kommer handla om allt möjligt. jag kommer att skriva in varje vecka men inte varje dag. Ibland kan det komma ett inlägg mitt i veckan ;) hörs!!

RSS 2.0