Böcker i stora lass!!

 hejsan:) Ellen har precis kommit och frågade om jag hade skrivit in på bloggen. och det hade jag inte gjort så nu gör jag det :)
Under hela dagen har suttit och läst hunger spelen den är väldigt känd så ni känner säkerligen till den  : ) 
jag började i för går och har bara några kapitel kvar : ) jag låg ute och läste på studsmattan och när jag låg där så kommer min kanin Tussan till mig : ) hon är så söt  : ) här är hon : )
 
Imorgon börjar skolan det känns konstigt att gå upp tidigt på morgonen  : ) jag vet inte vart jag ska gå så jag kommer säckert gå vilse i huset : ) MVH/Josse♥


Kommentarer
aina [fotoblogg]

Fin blogg :) allt bra?

Svar: Japp allt är bra :-)
Josse

2012-08-19 @ 14:54:07
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Ida Gratte

Gör jag gärna :)
kram!

2012-08-19 @ 15:35:42
URL: http://idagratte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jossebst.blogg.se

Den här bloggen kommer handla om allt möjligt. jag kommer att skriva in varje vecka men inte varje dag. Ibland kan det komma ett inlägg mitt i veckan ;) hörs!!

RSS 2.0